DEZE PROBLEMEN

LOSSEN WE VOOR JE OP.

Enkele mogelijke probleemscenario’s en onze oplossingen daarvoor.


De keuze voor een ICT-leverancier is geen eenvoudige beslissing. Graag bewijzen we met een concrete casus dat onze filosofie vruchten afwerpt. Vraag bijvoorbeeld een second opinion aan over ICT-zekerheid of veiligheid. Hieronder enkele casussen die in het verleden op ons pad zijn gekomen. Een referentie van een van de onderstaande bedrijven is op verzoek beschikbaar.


CASUS #1

Een van onze recente klanten had voorheen een verouderde maar werkende kantoorserver. Deze werd op afstand onderhouden door een zelfstandig systeembeheerder. Nét in de drukste periode voor de kerstvakantie crashte de server en was de beheerder niet bereikbaar.

SuitIT heeft de server ter plaatse veiliggesteld en de data middels een spoedtraject overgezet naar een nieuwe server in de Private Cloud. Zonder investeringen in nieuwe hardware kon men weer werken, met uiteindelijk minimale downtime en kosten.


Naast de techniek nemen we ook graag het werkplezier van jouw medewerkers onder de loep. Snelheid, gebruiksvriendelijkheid en ‘vastlopers’ spelen hierbij een cruciale rol. Wanneer vorige IT-projecten een hoop hoofdbrekens hebben gekost, kan de drempel voor een nieuwe overstap soms hoog zijn.


CASUS #2

Een bedrijf dat al over een Private Cloud-omgeving beschikt, had regelmatig last van uitval (haperingen en vertragingen) in de cloud. De vorige overstap bracht veel frustratie met zich mee, waardoor men de haperingen nu maar voor lief neemt.

Een cloudomgeving zou geen last moeten hebben van haperingen of vertraging. Dit bedrijf kreeg een demonstratie van de SuitIT Private Cloud en zag een wereld van verschil. De test was zonder risico, parallel opgezet naast de bestaande omgeving. Men was overtuigd en koos voor een overstap.


Op organisatorisch niveau is het belangrijk om de continuïteit van je bedrijfsprocessen te waarborgen. Een kleine IT-storing kan daarbij een groot probleem betekenen als hier niet over is nagedacht. Heb je wel de juiste SLA (Service Level Agreement) die bij jouw wensen past?


CASUS #3

“Op papier was het de Rolls-Royce onder de oplossingen”, vertelde de directeur. De werkelijkheid bleek anders. Er waren frequent problemen en elke vraag om hulp resulteerde in een rekening voor de gemaakte uren. En wie om vijf over vijf nog een dringende vraag had, moest wachten tot morgen.

Wij vinden dat de service- en prestatieafspraken over de IT-oplossing, net zo belangrijk zijn als de realisatie hiervan. SuitIT biedt tot 24/7 bereikbaarheid voor jouw bedrijfskritische processen en realiseert zich net als jij dat er buiten 9-tot-5 ook gewerkt moet kunnen worden.

Herken je je in één van bovenstaande scenario’s? Wij kijken graag voor jou wat er verbeterd kan worden. Met een kop koffie voeren wij een kosteloze analyse voor je uit en schrijven een second-opinion. Je loopt geen risico en profiteert enkel van de voordelen.

PARTNERS