Zakelijke telefonie in de cloud van SuitIT maakt klantcontact vele malen makkelijker en beter dan een vaste telefooncentrale. Jij en je collega’s zijn niet afhankelijk van waar en wanneer je werkt. Met cloud-telefonie ben je altijd bereikbaar. Daarnaast kun je gebruikmaken van slimme oplossingen zoals functionaliteiten voor gespreksopnames en rapportages. En elk apparaat is naadloos te integreren: van je PC tot mobiel en zelfs tablet. Je blijft altijd verbonden! Daarnaast is de zakelijke telefonie dienst uit te breiden met mobiel en 4G. We leveren bij SuitIT ook mobiele telefonieoplossingen zoals internet-only simkaarten of eSIMs. We komen graag inventariseren hoe we jouw telefonie-omgeving optimaal kunnen inrichten.
Ieder bedrijf kent andere uitdagingen op het gebied van zakelijke telefonie. Een servicedesk heeft bijvoorbeeld te maken met piekmomenten, bij een call-center is klantvriendelijkheid belangrijk, terwijl een kantooromgeving geholpen is met functionaliteiten op maat. SuitIT zorgt voor een zakelijke telefonieoplossing die bij jouw organisatie past. We linken je telefonie-oplossing met je database en statistieken of PowerBI, als dat bijdraagt aan het behalen van je bedrijfsdoelstellingen. Ook kunnen we er logica in programmeren, bijvoorbeeld als jouw klant iemand van de salesafdeling heeft gesproken, hij meteen weer bij deze persoon uitkomt zodra hij terugbelt. Dát is pas klantenservice. Wij regelen het voor je. We komen graag inventariseren hoe we jouw zakelijke telefonie-omgeving optimaal kunnen inrichten.
Neem contact op!