Service en Support

Klanttevredenheid staat voorop

netwerkbeheer

Als ondernemer wil je prettig en efficiënt werken. Daarin sta je niet alleen. SuitIT heeft dezelfde ambitie. Wij staan voor de menselijke maat in de IT, waarbij we IT zo eenvoudig mogelijk willen maken voor onze klanten. Geen lange wachttijden en ticketsystemen, maar een IT-professional die je persoonlijk te woord staat als je hulp nodig hebt. Ook zijn we continu bezig om onze eigen organisatie te evalueren en te verbeteren. Zo combineren we plezier in het werk met een hogere klanttevredenheid.

Remote Support

Ken je de kracht van het aloude TeamViewer nog? SuitIT heeft een inhouse servicedienst met dezelfde functionaliteit om gebruikers te ondersteunen. Onze ‘remote support’ draait echter volledig binnen onze eigen omgeving en maakt hulp op afstand 24/7 mogelijk. Bij een kink in de kabel ben je dus niet afhankelijk van een systeembeheerder die langs moet komen om je probleem op te lossen. Als de storing complex is, is een combinatie vaak effectief. We loggen op afstand in en we sturen een collega alvast jullie kant op.

service en support

XLA – Experience Level Agreement

SuitIT staat voor de menselijke maat in IT. Hierdoor wordt echt de verbinding gemaakt tussen mens en techniek. Daarnaast wordt samenwerking gezien als een partnerschap. Om die reden gaat de dienstverlening verder dan alleen de technische prestaties van de diensten en de tekst van een SLA (Service Level Agreement). Aan de dienstverlening ligt het werken vanuit de XLA-methode ten grondslag zoals vastgelegd in de NEN8038 Norm.


Vanuit de dienstverlening die wordt geboden door SuitIT wordt dus niet alleen aandacht gegeven aan service level management op technisch niveau. Er wordt ook vooral gekeken naar het XLA-framework en de drie pijlers die centraal staan. Namelijk zakelijke impact, klantbeleving en samenwerking. Dit heeft voorrang op de technische prestaties waarbij de waarden van zowel SuitIT als klant centraal worden gesteld. De focus wordt gelegd op het continu verbeteren van de beleving van de afgenomen diensten. Continu verbeteren is een integraal onderdeel van de dienst(verlening) van SuitIT. Hiermee stellen we de eindgebruiker centraal om zo de beleving van de geleverde dienst(en) te verhogen. Met een betere samenwerking en eindresultaat als gevolg!

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

PARTNERS